USING ARTIFICIAL INTELLIGENCE TO IMPROVE DIGITAL MARKETING STRATEGIES
DOI:
https://doi.org/10.47344/mrv9n583Кілт сөздер:
жасанды интеллект, машиналық оқыту, үлкен мәліметтер, сандық маркетинг, маркетинг стратегиясыАңдатпа
Жасанды интеллектті пайдалану әр компанияның сандық
маркетингтік стратегиясында үлкен артықшылықтар береді. Бұл өнімділіктің, тиімділіктің және пайдалылықтың жаңа кезеңі. Жасанды интеллект негізінде жаңа дәуірдің басталуы туралы шешім сатушылар мен жарнама берушілердің жұмысын алмастырмауы керек. Бұл жерде сіздің шынайы стратегиялық және шығармашылық әлеуетіңізді ашу керек.
Кәсіпорын басшылары мен маркетологтар үшін бизнеске және маркетингтік кампанияға тап болатын проблемаларды анықтайтын және нақты идеялардың осы мәселелерді қалай шешетінін білетін уақыт жетті.
Бұл зерттеуде ЖИ маркетингтік стратегиялардың тиімділігіне қалай әсер
ететіні, ЖИ құралдарын қолданудың нақты жағдайлары және компаниялар онымен өз кірістерін қалай арттыра алатындығы туралы айтылады.