IMPROVING INDICATORS OF DIGITAL MARKETING USING ARTIFICIAL INTELLIGENCE
DOI:
https://doi.org/10.47344/ccwcsz36Кілт сөздер:
жасанды интеллект, машиналық оқыту, үлкен мәліметтер, сандық маркетинг, маркетинг стратегиясыАңдатпа
Соңғы жылдары жасанды интеллект (ЖИ) әртүрлі
салаларда: медицина, білім және автомобиль өнеркәсібінде өсіп келе
жатқан үрдіске айналды. ЖИ сонымен қатар бір бизнеске, атап айтқанда
әртүрлі бизнестің маркетинг бөліміне жетті. Мақаланың мақсаты - сандық
маркетингте ЖИ қаншалықты терең қолданылатындығын зерттеу.
Авторлар екі зерттеу сұрақтарын қойды - маркетингте ЖИ-дің қай
бағыттары қолданылады және бизнеске чат боттардың оң әсері қандай?
Осы сұрақтарға жауап беру үшін авторлар маркетингтік мақсаттарда
пайдаланылған ЖИ мысалдары бар қайталама деректерді зерттеу жүргізді.
Жиналған мысалдарды талдау ЖИ маркетинг саласында кеңінен қолданылатынын көрсетеді, дегенмен қолданбалар операциялық деңгейде.
Бұл жаңа технологияны тәжірибе деңгейінде әлі де мұқият іске асырудың
нәтижесі болуы мүмкін. ЖИ енгізу нәтижелерінің белгісіздігі де осы
жаңалықтарды тәжірибеде қолдану кезінде сақ болуға әсер етуі мүмкін.
Жиналған мысалдар ЖИ тұтынушылық құндылыққа да, маркетинг пен
бизнесті басқаруға да әсер ететін маркетинг құрылымының барлық
аспектілеріне әсер ететіндігін дәлелдеді. Бұл құжат бизнес үшін маңызды,
әсіресе маркетингке жасанды интеллект енгізу, инновацияны дамыту, жаңа
технологияға қажет маркетингтік топқа жаңа дағдыларды қалай енгізу
туралы идеялар.